Kategória: Aktuális.

Az utóbbi években a profiloldalak újultak meg leglátványosabban a Facebookon a Timeline funkció megjelenésével (a pletykák szerint ez is megújul hamarosan), de maga a hírfolyam, amit az ember bejelentkezés után lát, már jó ideje nagyjából érintetlen.

Az index.hu arról ír, hogy az iparági tippek szerint az új üzenőfal megtervezésekor a fő cél az lehetett, hogy az látványosabb, képes, videós tartalomban gazdagabb legyen, másodsorban pedig több, vagy jobban pozicionált reklámot lehessen elhelyezni rajta. Az is fontos szempont lehet, hogy egységesítsék a weben elérhető verzió és az okostelefonokon, illetve tableteken futó Facebook-alkalmazások kinézetét.

Azt rebesgetik, hogy a népszerű hírolvasó iPad-alkalmazás, a Flipboard szolgált fő ihletforrásként a designerek számára az új facebookos üzenőfal megtervezésekor.  Januárban már kiszivárgott egy hír a Facebook mobilos verziójára váró radikális áttervezésről és új grafikus arculatról, elképzelhető, hogy a mostani változás ennek a további lépése lesz.
(index, BrandTrend)