Kategória: Aktuális.

Új pozíciójában a csoport online és offline tevékenységének szakmai irányításáért felelős. Mindemellett a cégcsoporton belül jelentős szervezeti átalakulások is történnek, amelyek a bővülő tevékenységi körök sikeres ellátását szolgálják.

Petkovics Diána korábban a retail.hu és a Retail Évkönyv projekt menedzsereként dolgozott, illetve az elmúlt évben az iroda.hu termékportfólióját is kezelte. Az újonnan kialakított pozícióban az iroda.hu csoport teljes ügyfélkezelői csoportjának munkájáért, valamint az online és offline termékek szakmai színvonaláért felelős. “A retail.hu projekt a szívügyem volt az utóbbi három évben, nagyon megkedveltem a kiskereskedelmi szektor színeit és szereplőit, de örömmel tekintek az új feladatkörömre is, amelyben immár egy egész csapatért és az iroda.hu csoportért, mint egységes brand-ért felelek.”

Az iroda.hu csoport munkaszervezete is számos változáson megy át. „Régóta gondolkodtunk egy hasonló pozíció és egy még hatékonyabb account menedzseri team létrehozásán. Örülök, hogy a kiválasztás végül egy belső emberre esett, hiszen Diána, több, mint 3 éves pályafutása alatt dinamikus szakmai növekedést produkált; ezen kívül kitartó és szakértő munkája hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt időszakban a cégcsoport fejlődni tudjon. A strukturális változások igazolják, hogy az iroda.hu csoport a világgazdasági válság ellenére is bővülő tevékenységével és munkaszervezetével a specifikálódó ingatlanpiacon még testre szabottabb és sokrétűbb szolgáltatáscsomaggal kíván ügyfelei rendelkezésére állni.” – nyilatkozta a kinevezés kapcsán Kalmár Zoltán, az Iroda.hu ügyvezető igazgatója.

Az iroda.hu csoport 2005-ös megalakulása óta a kereskedelmi ingatlanszektor legnagyobb médiacsoportjává nőtte ki magát, közel 110 specifikus honlapot üzemeltet az iroda-, raktár- és retail-piac szereplői számára.

A tervekkel kapcsolatban Petkovics Diána elmondta, hogy folytatni szeretné azt a dinamikus növekedést, amelyen az elmúlt időszakban haladtak. Ehhez kapcsolódóan többek között egy újabb online médiafelület kialakítása várható, ahol az új és megújított irodák, cégközpontok, irodaházak bemutatása segítheti a szektorbeli szakmai kapcsolatok erősödését, a munkaszervezeti kultúra és környezet fejlődését, a fenntarthatóság előtérbe kerülését, valamint az ingatlanpiac társadalmi ismertségének növekedését.
(iroda.hu, BrandTrend)