Kategória: Aktuális.

Ez 57 százalékos növekedést jelent az előző év eredményeihez képest. 2012-ben a vállalat 284 ezer kupont értékesített, a legnagyobb mértékben az utazás és a gasztronómia területén nőtt a kereslet a Kupon Világ különleges ajánlatai iránt.

A decemberi 149 millió forintos bevétel az ünnepek elmúltával sem esett vissza, a vállalat bevétele januárban 143 millió forint volt, így januárt és decembert is beleértve már 7 hónapja nyereséget termel. Az erős évkezdés is mutatja a Kupon Világ üzleti modelljének sikerét, hiszen a vállalat eredményességét nem befolyásolta a kedvezőtlen gazdasági környezet, de még az ünnepek után máshol megszokott visszaesés sem.

A Kupon Világ ajánlatai iránti növekvő érdeklődés a honlap látogatottságában is megmutatkozott. Decemberben 560 ezer, januárban 928 ezer egyedi látogató kereste fel a www.kuponvilag.hu-t.

A leginkább az éttermekbe és az utazásra szóló kuponok iránt nőtt meg a kereslet.

Ehhez hozzájárult, hogy az oldalcsoport tavaly felvásárolta a Dealgecco-t (www.dealgecco.com), a legnagyobb, nemzetközi ajánlatokkal foglalkozó B2B piacteret, amelynek köszönhetően több mint 60 ország utazási ajánlatai között válogathatnak a Kupon Világ vásárlói.

„A Kupon Világ üzleti modellje sikeres és nyereséget termel” – nyilatkozta Shehryar Piracha a Kupon Világ alapítója és ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)