Kategória: Aktuális.

Az ügyvezetőség tagjai:

Iglódi-Csató Judit (Tesco)
Fülöp Szilvia (Vodafone)
Vidus Gabriella (R-time)
Hivatal Péter (Metropol)
Mezriczky László (Ispiro Consulting)
Nagy Bálint (IBS)
Novák Péter (RCKO)

Az ügyvezetőség már megkezdte működését – első és legfontosabb feladatként a Magyar
Reklámszövetség következő időszakra vonatkozó stratégiája megalkotását és a stratégia
megvalósulását támogató eszköztár összeállítását.

„Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni a kollégáknak, hogy a felkérést elfogadták és
nagyon megtisztelőnek tartom, hogy együtt dolgozhatunk az MRSZ céljainak
megvalósításában. Sok tervünk van, amelyek megvalósításához munkacsoportok felállítását
tervezzük, amelyek kialakításáról, a tervezett feladatokról, programokról folyamatos
tájékoztatást fogunk adni. A célunk az, hogy az MRSZ tevékenysége a legmesszemenőbbekig a
tagság és a teljes magyar reklámipar érdekeit szolgálja.” – mondta el Urbán Zsolt, az MRSZ
elnöke.
(BrandTrend)