Kategória: Aktuális.

A szakember feladata lesz a cég teljes régiójára, 9 ország 21 tematikus csatornájára kiterjedő B2C marketing stratégia alakítása és működtetése, összehangolva a cégen belüli szervezeteknek a csatornamárkák alakítását befolyásoló tevékenységeit.  Kiemelt szerepe lesz továbbá a média-együttműködések hatékonyabbá tételében, mind a hazai piacon, mind a külföldi országok esetében.

„Feri integráló stratégiai gondolkodására, márka-és kommunikációs stratégiai területen szerzett tudására számítunk többek között – mondta el Nagy Andrea a Chello Central Europe Kommunikációs és Marketing igazgatója. Nagyon fontos számunkra, hogy a régió meghatározó médiatulajdonosaként csatornáinkon keresztül minél színesebb és magasabb minőségű élményt nyújtsunk nézőinknek. Feri kommunikációs és ügyfélélmény és vezetői tapasztalata nagy segítségünkre lesz ennek a célnak az elérésében.”

A szakember közgazdasági és filmes tanulmányait követően karrierjének meghatározó részét a Telekomnál töltötte, nagyrészt marketingkommunikációs és márkastratégiai területen, legutóbb pedig belső kommunikációs osztályvezetőként. Dolgozott reklámügynökségnél stratégiai igazgatóként, egy ideig vezetett filmgyártó céget. A Libri Médiánál és a Magyar Állami Operaházban marketing-tanácsadói szerepet vállalt.
(BrandTrend)