Kategória: Aktuális.

Újdonság a médiapiacon – egy világviszonylatban is új szolgáltatás indult el a közelmúltban Magyarországon, amely meredeken növekvő piacok ötvözetére épít egy olyan piacon, amit jelenleg kizárólag a rádiók érnek el.  Az Infonear szolgáltatás lehetővé teszi, hogy akár autóban ülve egyetlen gombnyomással hangos formában hallgathassunk cikkeket remek hangminőségben.

A rendszer egy olyan csatorna, amin keresztül bármiről: akár gazdasági események hátteréről, a tudomány, a kultúra vagy a sport világából hallgathatunk meg cikkeket.

Ha belépünk (például a Facebook fiókunkkal), akkor egy intelligencia igyekszik kiismerni minket és minden belépéskor egyre inkább nekünk tetsző cikkeket fog javasolni, azért hogy ne kelljen keresgélni, ami érdekel.

„Az innováció célja az volt, hogy hasznossá vagy szórakoztatóvá tegyük az eddig például utazással elveszett perceket. Sokunkat nagyon zavar, hogy bár szeretnénk többet tudni a világról – nagyrészt az utazás miatt – egyre kevesebb erre az időnk.” – mondta Lesku Gergely az Infonear alapítója.

 

A vállalkozás az igények felmérése után nemzetközi szinten is piacra szeretne lépni egy crowdsourcing jellegű üzleti modellel. Hosszabb távon a szereplők úgy járnak majd el, hogy a médiatulajdonos felhasználhatónak minősít egy cikket; a közösség elkészíti a hangos verziót és a készítők egyedileg célzott audiovizuális reklámspot bevételekből osztoznak revenue sharing formában – ami hasonlatos a YouTube egyes hirdetési megoldásaihoz azzal a különbséggel, hogy mivel a tartalom 100%-ban ismert, ezért az Infonear-en pontosabban lehet célozni.
(BrandTrend)