Kategória: Aktuális.

A Big Data fogalma egyrészt a hagyományos adatbázisokból származó strukturált adatokat, másrészt a képekből, e-mailekből, videókból és más forrásokból gyűjtött strukturálatlan adatokat, harmadrészt pedig az érzékelők és gépek által szolgáltatott félig strukturált adatokat fedi le. Mindhárom adattípus kihívások elé állítja napjaink szervezeteit.

A világ „digitális univerzumának” mérete 2015-re várhatóan eléri a 8 zetabájtot, ami óriási kihívást jelent az adatok tárolása és kezelése szempontjából. A HP megbízásából végzett legfrissebb kutatások szerint az üzleti vezetők közel 60%-a úgy véli, hogy vállalata még nem rendelkezik a Big Data lehetőségeinek hasznosításához szükséges megoldásokkal, és a megkérdezettek mindössze 10%-a nyilatkozott úgy, hogy szervezete már jelenleg is beépíti a strukturálatlan adatokat a céges információvagyonba, folyamatokba és stratégiába.

A HP leányvállalatai, az Autonomy és a HP Vertica új megoldásai lehetővé teszik  a vállalatok és a kormányzati szervezetek számára a strukturált, félig strukturált és strukturálatlan információk 100%-ának hasznosítását.

A HP leányvállalata, az Autonomy átfogó kínálatával a szervezetek bővíthetik piaci részesedésüket, optimalizálhatják marketingköltségeiket és minden értékesítési csatornában növelhetik árbevételüket.

Az Autonomy Marketing Performance Suite egységes megoldást biztosít a marketing szakemberek számára az ügyfelek valós idejű megismerésére és megnyerésére. Az Autonomy intelligens adatkezelő rétegére (IDOL) épülő alkalmazások automatikusan felismerik a koncepciókat, a mintákat és az ötleteket a strukturálatlan humán információban, és így hozzásegítik a szervezeteket, hogy kontextusérzékeny, többcsatornás kiszolgálással javítsák az elköteleződött ügyfelek arányát és növeljék az árbevételt.
(BrandTrend)