Kategória: Aktuális.

A közgyűlésen beszámolt a leköszönő elnök, Mezriczky László, aki 2009 vége óta vezeti a szervezetet és elmondása alapján meglehetősen küzdelmes három év áll a háta mögött. „Megtisztelő feladat volt az MRSZ-ért dolgozni, és a hagyományokat tovább erősíteni. Bár nem minden célunkat értük el, a szakmai együttműködés élére tudtunk állni és olyan muníciót adhatok át az új elnöknek, amely a radikálisan változó környezetben is magában hordozza a továbbfejlődés lehetőségét.”

Az elnöki beszámolót követően az MRSZ előző elnöke, Nagy Bálint beszélt a szakma helyzetéről, és arról, miért gondolja Urbán Zsoltot alkalmas jelöltnek: „Zsolt a reklámszakma megújulását szimbolizáló terület, az esemény- és élménymarketing elismert szakértője. Az MRSZ tagsága megértette, hogy most a lét a tét, ezért döntött egy fiatal, merész, és remek üzleti vénával megáldott elnök megválasztása mellett”.

A közgyűlés csaknem egyhangúlag választotta meg Urbánt MRSZ-elnöknek. „Végtelen nagy megtiszteltetésnek érzem a megválasztást és minden erőmmel azon fogok dolgozni, hogy a magyar reklám a gazdaságunk fontos és megkerülhetetlen mozgató rugója legyen” – mondta az újdonsült vezető Urbán Zsolt.

Az elnökségnek tagja a három szektor (megbízói, média- és szolgáltatói) hat-hat képviselője, az MRSZ-ben működő tagozatok közül hatnak a vezetője, illetve a Reklámjogi és a Reklámetikai Bizottságok vezetője. Ez utóbbi két szakembert az elnök kéri fel, a választott tisztségekre azonban a közgyűlésen fény derült, az alábbi személyekből tevődik össze az

MRSZ új elnöksége:

Elnök: Urbán Zsolt (HD Group)

Megbízói szektor:
Balázs Péter (Zwack)
Beke Zsuzsa (Richter)
Fülöp Szilvia (Vodafone)
Iglódi-Csató Judit (Tesco)
Nagy Bálint (IBS)
Tóth Gergely (Heineken)

Médiaszektor:
Heal Edina (Google)
Hivatal Péter (Metropol)
Kozári István (Origo)
Skriba Judit (egyéni tag)
Steff József (Sanoma)
Vidus Gabriella (R-Time)

Szolgáltatói szektor:
Géczi Tamás (Ipsos)
Hajós Katalin (Aegis Media)
Mezriczky László (Ispiro)
Papp-Váry Árpád (BKF)
Szabó Erik (Carnation)
Valter Erik (Berg Media)

Elnökségbe került tagozati vezetők:
Baráth Károly (Ambient Media)
Kaizer Gábor (Hot Marketing Club)
Kovács Péter (FÜGE)
Novák Péter (IAB)
Volford László (REGGI)
Vörös Csilla (PPT)

(BrandTrend)