Kategória: Aktuális.

Az exportjában dinamikus fejlődést és újabb piacok bevonásával folyamatos terjeszkedést mutató miskolci székhelyű cég az elmúlt másfél évben nem csak stabilizálni, de jelentősen erősíteni is tudta a HELL pozícióját Romániában. Kiemelkedő eredmény volt, hogy korábban, a piacvezető pozíciót úgy sikerült a cégnek elérnie, hogy a HELL márka – a kereskedelmi stratégiának megfelelően – csupán korlátolt számú áruházláncban kapható, a forgalom többi részét a hazai tulajdonú független kisboltok adják. Ennek a kereskedelmi szisztémának köszönhetően a Hell büszkélkedhet a legmagasabb elérhetőséggel a háztartásokban.

A Romániában előre meghatározott elvek mentén megvalósuló kereskedelmi politika olyan megbízható állandóságot jelent a HELL disztribútor partnerei számára, amely a kiváló és eredményes együttműködés fontos alappillére. A másik előny a termék gyors forgási sebessége, amely a HELL világszínvonalú ízének és a kiváló minőségének, valamint a megnyerő design-jának köszönhető.

Piackutatási adatok is alátámasztják, hogy a HELL a legszélesebb körben elérhető energiaital Romániában is, numerikus disztribúciója jóval magasabb vetélytársakénál is. Mindezt annak ellenére sikerült elérni, hogy a piac a termék bevezetése óta sokkal inkább fragmentálttá vált, a nemzetközi láncokban pedig erősödött a saját márkás termékek (private label) jelenléte.

A HELL energiaital piaci pozíciója egész Romániában erős, az ital fogyasztói ismertségét és keresettségét bizonyítja, hogy továbbra is piacvezető az eladott darabszám alapján. A cég mindenhol törekszik a legjobb, legerősebb disztribútorokon keresztül jelen lenni, illetve a jövőben szeretne a szervezett kereskedelemben rejlő lehetőségek kihasználásával további piaci erősödést elérni és növelni az értékesített mennyiséget is.

A marketing aktivitás részeként idén is nagy sikerrel zajlott az ún. „Constanta drive” akció, amelynek keretében a román tengerparton és környékén hostess promócióval, Hell Beach-csel, direkt értékesítéssel és Hell Karavánnal erősítette ismertségét és imázsát a HELL márka.
(BrandTrend)