Kategória: Aktuális.

A Facebook hirdetéseinek többsége eltér az online médiában megszokott, banneres, vagy a jelenleg egyre nagyobb népszerűségnek örvendő, nagyméretű, rich médiás megjelenésektől. A most debütáló kilépő oldali hirdetés (Logout Experience) ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával.

Magyarországon a Facebook havi egyedi elérése 4,2 millió, míg napi elérése 2,6 millió fő.

Az új megjelenéssel ebből a 2,6 millió főből érhetjük el azokat, akik számítógépükről Facebookoznak, és épp kijelentkeztek. A kijelentkező funkciót a Facebook adatai alapján itthon naponta 1,2-1,4 millió ember használja.

A 850*315 pixel méretű hirdetés egyedüliként jelenik meg a kilépő oldal közepén. A garantált megjelenésszám 2,8 millió AV/nap. A hirdetés tartalmazhat HD minőségű videót, vagy képet.

A kattintók a hirdető Facebook márkaoldalára, vagy egy külső weboldalra jutnak.

A Facebook eddigi tapasztalatai azt mutatják, hogy a felhasználók nagyon is nyitottak a hirdetésekre a közösségi aktivitásuk végén. A közösségi oldal adatai alapján átlagosan egy százalékos átkattintási aránnyal lehet számolni a kilépő oldali megjelenésnél.

„A Facebook kilépő oldali hirdetés a megjelenést illetően prémium kategóriának számít, az árát tekintve mégsem az. Egy felhasználó kétszeri elérése teljes oldalas megjelenéssel előre láthatóan kevesebb, mint két forintba kerül. Az év végi hirdetői hajrában ez egy költséghatékony megoldás lehet azoknak, akik széles célközönségnek akarják eljuttatni márkaüzenetüket.” – nyilatkozta Szabó Ákos a Facebook prémium felületeit értékesítő Thinkdigital magyarországi country menedzsere.

A Logout Experience működés közben is megtekinthető (a Facebookról való kijelentkezést követően) IDE kattintva.
(BrandTrend)