Kategória: Aktuális.

Anyacége, a ProSiebenSat.1 nemzetközi kereskedelmi márkáját vezeti be a hazai piacon a TV2-csoport. A vállalat SevenOne Media brand alatt értékesíti csatornáit és online felületeit, teljes körű, integrált és márkára szabott marketing-kommunikációs megoldásokat kínálva hirdetőinek.

A kereskedelmi márka bevezetésének célja a ProSiebenSat.1 12 éve Ausztriában, Németországban és Svájcban sikeresen működő kereskedelmi know-how-jának hazai piacra történő átültetése.

A SuperTV2 novemberi indulása után immár négycsatornássá bővült portfolió, az árbevétel szerkezetének átalakulása, valamint a folyamatosan változó hirdetői igényekre való reagálás teremtette meg az igényt egy önálló, az anyacég által már sikerre vitt kereskedelmi márka bevezetésére. A tartalmak, a márkák és a csatornák egysége új megközelítést tesz szükségessé, ezért a SevenOne Media fókuszában a TV2-csoport tartalmainak konvergálása és az azokból eredő reklámhatékonyság kiaknázása áll.

“A SevenOne Media bevezetése fontos lépés mind a vállalat, mind a hirdetői piac számára. Az erős csatorna portfoliónkban rejlő lehetőségek még hatékonyabb kiaknázására életre hívott kereskedelmi márka a megváltozott hirdetői igényekre reagálva tovább erősíti azt a törekvésünket, hogy a TV2-csoport megkerülhetetlen médiavállalat maradjon a jövőben is” – mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója.
(BrandTrend)