A CSR (corporate social responsibility – vállalati társadalmi felelősségvállalás) – mint komplex irányítási szemlélet – mára követendő szervezeti magatartássá vált.
A gyorsan változó környezet és a változó társadalmi értékek miatt egyre hangsúlyosabbá, kikerülhetetlenné válik a párbeszéd, a felelősség, a fenntarthatóság és az etikus, értékelvű magatartás.
Sokan nem mernek, és/vagy nem akarnak beszélni róla. Pedig a termék benefitek elfogytak. Nem elég a terméknek szolgáltatásnak kiválónak lenni, ez elvárás a vállalattal szemben is. A vállalatok és civil szervezetek felelős működése ma már az adott márka sikerének az egyik igen fontos tényezője.
A CSR a márkaértéknek az egyik legfontosabb meghatározója.
Egy profit orientált vállalat, vállalkozás ezért egyszerűen érdekelt abban, hogy a társadalmába és a környezetébe befektessen és annak a hosszú távú fenntarthatóságát biztosítsa.
De ahhoz, hogy a CSR programok, aktivitások sikeresek legyenek, ezáltal a vállalatok elismertsége is erősebb legyen, beszélni kell róla. El kell mondani. De lehet ezt a reklámok nyelvén is? Van-e határa a CSR kommunikációjának?
Itt mutatjuk be először a második „CSR kommunikációs szemmel” c. kutatás eredményeit is.
Az eseményen kizárólag regisztrált vendégek vehetnek részt!
Részletek és Regisztráció ITT!
http://brandtrend.hu/konferencia/akarsz-rola-beszelni-2012/
(BrandTrend)