Kategória: Aktuális.

A HELL szikszói töltőüzeme a Globális és Világszínvonalú Gyártás kategóriában jutott a rangos nemzetközi szakmai zsűri döntése alapján a legjobb három közé.

A kategória 2012-es győztese végül a 145 ezer alkalmazottal és 4,5 milliárd eurós tavalyi árbevétellel büszkélkedő Cognizant Technology Solutions amerikai vállalat lett.

A Strategic Manufacturing Awards, melyre most először jelöltek magyar gyártót, évről-évre Európa vezető gyártói számára ítéli oda az elismerést, a legjobb gyártási stratégiákat és legmodernebb, leghatékonyabb gyárakat keresve. A Stratégiai Gyártók Díját a korábbi években olyan világmárkák kapták meg többek között, mint az Alstom, Heineken, L’Oreal, Unilever, Toyota Motor Europe, Sara Lee.

„A HELL Energy számára a nominálás ténye önmagában is hatalmas megtiszteltetés és egyedülálló hazai siker, amelyet magyar vállalatnak egészen 2012-ig nem sikerült elérnie. Sikeres, fiatal magyar cég vagyunk, alig több mint egy éve kezdtük meg a Magyarországon piacvezető HELL energiaital saját gyártását, és be tudtunk kerülni abba az előkelő társaságba, amelynek olyan nagy, multinacionális cégek a tagjai, mint például a világhírű L’oreál, vagy a Heineken. Ugyan a mai estén nem tudtuk megszerezni az első helyezést, mégis úgy gondolom, hogy a gálán való részvétel egy újabb mérföldkő cégünk életében, hiszen már nem csak az energiaital gyártók, hanem a kontinens valamennyi gyártója között a legjobb háromban foglalunk helyet. Bízom benne, hogy sikerünk a többi fiatal magyar vállalat számára is példa értékű lesz, és hozzánk hasonlóan, más cégek is mernek majd nagyot álmodni, és világviszonylatban gondolkodni.” – nyilatkozta közvetlenül az eredményhirdetést követően Tarsoly Elemér, a HELL szikszói gyárának igazgatója.

A korábbi nomináltak és győztesek döntő többségükben olyan világcégek, amelyek több tízezer alkalmazottal és globális jelenléttel rendelkeznek. Csupán a valaha nominált vállalatok 10 százalékát teszik ki azok a cégek, amelyek kevesebb, mint ötezer alkalmazottat foglalkoztatnak.
(BrandTrend)