Kategória: Aktuális és Kutatás.

Az Ipsos nemzetközi kutatása szerint a válaszadók 56%-a szereti, ha a közösségi oldalakon saját személyére szabott reklám fogadja. Mi magyarok nem sokban térünk el ettől, 54% preferálja ugyanezt.

Lelkes közösségi kapcsolattartó vagy és szívesen veszed, ha a monitoron megjelenő hirdetés éppen Neked szól? Az emberek több mint fele (56%) támogatja, ha a kereskedelmi üzenetek kifejezetten célzott mutációjával találkoznak a közösségi médiában. 44% inkább az általánosabb reklámokra szavaz. Persze furcsállhatjuk, hogy egyeseket miért zavar, hogy idegenek mennyit tudhatnak róluk, hiszen a legtöbb esetben ők maguk élik nyitott könyvként saját életüket ezeken az oldalakon.

Minthogy a célzott reklám még nem élvezi a nagy többség támogatását, a brandek számára ez kiaknázatlan aranybánya lehet a jövőben. A célzott reklámok terjedése ugyanis egyelőre nem tűnik megállíthatónak.
(BrandTrend)