Kategória: Aktuális.

A kampány egyszerre ünnepli a James Bond franchise és a Sony szoros partnerségét, valamint a huszonharmadik Bond kaland, a 007 Skyfall október megjelenését.

A filmmel együtt debütáló „Profik hálózatban” (Intelligence gathered) elnevezésű kampány a Sony olyan kapcsolódó innovatív termékeit mutatja be, mint az Xperia T okostelefon, az Xperia S Tablet, valamint a VAIO laptopok és a BRAVIA televíziók. A termékek közül jó néhány, például az Xperia T okostelefon kizárólag a 007 Skyfallban jelenik meg.

„Bond és a technológia mindig is elválaszthatatlanok voltak egymástól. A 007 Skyfall-ban megjelenő Sony termékek nem csupán, hogy a legjobb választást jelentik az ügynök számára, de ez a legjobb alkalom, hogy akció közben is láthassuk őket” – nyilatkozta Rab Sándor, a Sony Magyarország kereskedelmi vezetője.

A kampány részét képező 30 és 60 másodperces reklámfilmekben James Bond látható, amint  behatol egy szigorúan őrzött objektumba és hidegre teszi ellenségeit, miközben megcélozza az irányítótermet. Bond mozgását egy titokzatos nő kíséri figyelemmel BRAVIA képernyőkön, VAIO laptopon, Xperia S Tableten és Xperia T okostelefonon keresztül, ezzel is bemutatva az eszközök kommunikációs képességeit, ahogy összegyűjtik és összerakják az információt.
(BrandTrend)