Kategória: Aktuális.

Az oldalt a Neo Interactive fejlesztette és üzemelteti, kezdetben saját használatra, majd publikussá téve. A szolgáltatás 2012 októberében mind külsejében, mint tartalmát tekintve megújult.

Az új dizájn lehetővé teszi, hogy itthon egyedülálló – full screen – méretű és tartózkodási idejű hirdetések jelenjenek meg az oldalon, miközben a látogatók fájlokat küldenek vagy fogadnak. A felületen nem csak kép vagy flash, de akár reklámvideó is futtatható. Az első hirdető a Tchibo Cafissimo, aki az indulás óta átlagban 9 % fölötti kattintási arányt könyvelhetett el, amely érték körülbelül a százszorosa egy átlagos display hirdetés klikkrátájának. Az átlagos tartózkodási idő (dwell rate) pedig 4 perc 4 másodperc, ami nem csak forgalomterelésre, hanem márkaépítésre is alkalmassá teszi a Mammutmail wallpapert.

Az oldal tartalmilag is megújult: kényelmi funkciókat kapott, kiegészült a Mammutshare azonnali fájlcserélővel, valamint MammutPrém néven prémium előfizetésre is lehetőség nyílt. Utóbbi saját arculatra szabható, reklámmentes, nagyobb fájlméretet és hosszabb tárolási időt lehetővé tevő szolgáltatást jelent. A  oldalt havonta mintegy 180-200.000 egyedi látogató keresi fel.
BrandTrend)