Kategória: Aktuális.

A károkra való figyelem felhívás nem újdonság, éppen ezért az Allianz szakított az eddig megszokott formákkal, és egy igazi otthont épített fel Budapesten, az Erzsébet téren.

Az Allianz interaktív e- Otthona egy berendezett lakás, melyben az érdeklődők november 7-ig körbesétálhatnak és megnézhetik, hogy a lakás adott pontján milyen veszélyforrások lehetnek, milyen káresemények történhetnek.

Legyen szó egy a tűzhelyen felejtett edényről, egy ablakon berepülő focilabdáról, a helyszínen biztosított táblagépen élethű animáció mutatja meg, hogy mi is történhet ilyenkor.

A biztosítónál az e-termékeké a jövő a nem-életbiztosítási területen, hiszen ezeknél az elektronikus ügyintézés miatt jóval alacsonyabb a költségszint, de emellett az ügyfelek igényeit is jobban kielégítik, mivel gyorsabban és kényelmesebben lehet biztosítási ügyeiket online felületeken intézni.

Ennek a termékcsaládnak az első tagja a 2010-ben bemutatott e-GFB volt, majd követték az online köthető e-Casco és e-lakásbiztosítási termékek.

„Büszkék vagyunk újításainkra, amivel napjaink technológiai fejlődésével összhangban még magasabb szinten szolgáljuk ki ügyfeleinket, kapcsolattartásunk és kommunikációnk velük messze túlmutat a már megszokott megoldásokon. Ez vezérelt minket abban, hogy egy, a magyar piacon egyedülálló innovatív megoldással vezessük be az új Allianz Online Otthonbiztosítást. Számítunk az először szerződőkre, az új lakásszerzőkre, azokra, akik a hitelüket visszafizetve modern biztosítási konstrukciót keresnek, akik valós értéken és valós kockázatokat lefedő biztosítást szeretnének, illetve azokra, akik eddig nem találták meg ilyen jellegű igényeikre az optimális biztosítási megoldást” – mondta el Horváth Andrea, az Allianz Hungária vezérigazgató-helyettese.
(BrandTrend)