Kategória: Aktuális.

Az IT Services Hungary üzleti stratégiájának köszönhetően az iparág legnagyobb munkáltatójává vált 5 év alatt, és további növekedést tervez Magyarországon.  Bőthe Csaba, az új vezérigazgató szerint, aki júniusban foglalta el posztját, nemcsak az ITSH stratégiája újul meg, hanem a vállalat működése is sokkal átláthatóbb lesz: „Megváltozott helyzetünk a munkaerő-piacon és ezzel összefüggésben az átláthatóbb működés igénye teszi szükségessé az erőteljesebb, intenzívebb kommunikációt.”

Nagykálnai Andrea az IT Services Hungary kommunikációs vezetője szerint: „A jövőben aktívabb szerepvállalására lesz szükség a döntéshozói kapcsolatok menedzselésében országos és régiós szinten egyaránt, és új perspektívák nyílnak a vállalat munkáltatói pozícionálásában, főleg online és a social médiában, hogy a fejlődéséhez szükséges, jól képzett szakemberek utánpótlása zökkenőmentes legyen.”

A vállalat háromfordulós tendert írt ki a PR ügynökségi partner kiválasztására, amit a Café PR nyert meg. Nagy Tamás, a Café PR stratégiai igazgatója úgy véli: „A belső- és külső kommunikációt illetően izgalmas elképzelései vannak a vállalatnak, melyekkel könnyű volt azonosulni. A vállalat sokat invesztál a hazai szakképzésbe, régiós szinten jó kapcsolatokat ápol, felelős üzleti partner és munkáltató. A Café PR sikerének magyarázatát abban látom, hogy sikerült jól beazonosítanunk a kommunikációs problémákat, és arra releváns, valóban megvalósítható javaslatot tennünk.”
(BrandTrend)