Kategória: Aktuális.

Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója és vezérigazgatója a saját Facebook profilján jelentette be, hogy a közösségi oldal havi aktív felhasználóinak száma meghaladta az 1 milliárd főt.

A Facebook indulásakor, 2004-ben csupán egyetemisták tartották egymással a kapcsolatot segítségével, mára viszont a világon minden hetedik ember használja a Facebookot. Ahogy az emberek, úgy a hirdetők is felfedezték maguknak a benne rejlő lehetőségeket. A felhasználói élmény fokozása mellett a folyamatos fejlesztések érintik a hirdetésekhez kapcsolódó termékeket is. Csak az elmúlt pár hétben több új termék jelent meg: a kisebb rajongói oldalak számára létrehozott Promoted Post, a webshopok és kiskereskedelmi hálózattal rendelkezők számára útnak indított kupon termék, a Facebook Offers, valamint a Facebook saját keresőjében történő kiemelt megjelenést kínáló Sponsored Result.

„A Facebook mára részévé vált a mindennapjainknak. A magyarországi internetezők 90%-a, azaz 4,2 millió ember használja havonta a közösségi oldalt. A közeljövőben a Facebook a mobil felületekben rejlő lehetőségeket szeretné még inkább kiaknázni. Ennek fő oka, hogy a felhasználók fele már a számítógéppel párhuzamosan mobil eszközről is használja a közösségi oldalt” – nyilatkozta Szabó Ákos, a Facebook hazai képviseletét ellátó Thinkdigital Hungary Country Managere. 

A Facebook számokban, a teljesség igénye nélkül:

  • 1,13 trillió like-olás 2009 februárja óta
  • 140,3 milliárd létrejött baráti kapcsolat
  • 219 milliárd fotó feltöltés
  • 17 milliárd helyszín megjelölés fotókon
  • 62,6 millió dalt 22 milliárdszor játszottak le a felületén, ami 210 000 év folyamatos zenelejátszást jelent

(BrandTrend)