Kategória: Aktuális.

A SocialTimes által közölt adatokból az is kiderül, hogy mekkora a mobil felhasználók aránya a közösségi hálózaton.  

A 4,2 millió hazai Facebook aktív felhasználó közül 1 093 060 fő Budapesten él, Debrecen a második legnépesebb Facebook populációval rendelkező város 115 060 felhasználóval, a harmadik helyen Szeged van 95 940 regisztrált taggal.

Jánoshalmán 2 960, Salgótarjánon 19 960, Vigántpetenden 40 felhasználó van, míg Hortobágy 300 Facebookozót tudhat magáénak, derül ki az exkluzív adatokból, amelyek a SocialTimes. hu statisztikai felületén érhetőek el díjmentesen az internetezők számára.

Mobil penetráció

A 4 213 120 felhasználó 45 százaléka, azaz 1,9 millió honfitársunk már mobil telefonon is használta a közösségi hálózat szolgáltatásait, derül ki az adatokból, amelyek most először láttak napvilágot. Összehasonlítás kedvéért, Japánban a felhasználók 83,4 százaléka, Egyesült Királyságban pedig a felhasználók 55,7 százaléka használja mobilról is a Facebookot.

Az iOS és az Android operációs rendszerek felhasználóinak aránya hazánkban 30,9% és 28,1 % az androidosok javára. Számokban: 624 340 fő androiddal Facebookozik, 41 640 fő iPaden, 549 080 fő iPhone-n is használja a Facebookot. A BlackBerry felhasználókból 14 080 fő, a Windows-telefon felhasználókból 15 040 fő csatlakozott a nagy közösségi hálózatra, derül ki a SocialTimes által készített infografikából.

Az innovatív alkalmazás segítségével követhető több mint 200 ország részletes Facebook-statisztikája és – a világon egyedülálló szolgáltatásként – minden egyes város Facebook-felhasználóinak száma is lekérdezhető ezen az oldalon. Ezzel a szolgáltatással lehetőség adódik minden internetezőnek, hogy megnézze, hányan használják aktívan a közösségi hálózatot a környezetében, a piaci szereplőknek pedig lehetőségük van részletes statisztikák és elemzések készítésére. Hirdetői szemszögből is hatékonyan használható a szolgáltatás, hiszen a márkák képviselői pontosabban tervezhetik reklámkampányait és eldönthetik, hogyan csoportosítsák marketing-erőforrásaikat a régió különböző pontjain.

“Örömünkre szolgál, hogy ezzel a fejlesztéssel egy hiánypótló eszközt adunk az egész Facebook-felhasználó társadalomnak, amely segítségével bárki képes lesz pontosabban feltérképezni ezt az óriási, és még mindig fejlődő piacot. Ez az innováció programozói csapatunk hat hónapos munkájának eredménye, és biztosak vagyunk abban, hogy a felhasználók elégedettségét fogja szolgálni, és egyben a marketing-szakma mindennapi munkaeszközévé válik ” – mondta Radisics Milán, a SocialTimes alapító-főszerkesztője, közösségi média marketing-szakértő.

A részletes Facebook statisztika elindításával egy időben a SocialTimes nemzetközi hír-hálózattá alakul. A magyarországi közösségi média infó központ elindítja a nemzetközi oldalt, és még 14 országban is elérhetővé teszi a magyarországi oldalon található szolgáltatásait. Facebook oldalak és 200 ország toplistája.
(BrandTrend)