Kategória: Aktuális.

A 21 éve Magyarországon működő nagyvállalat employer branding  építésével bízta meg az Aon Hewitt-ot, annak érdekében, hogy közös erővel megismertessék a piaccal, a szervezeten belül működő sikeres folyamatokat, és ezáltal reális képet nyújtsanak a potenciális munkavállalók számára. Az Anderson Communications által javasolt innovatív eszközök alkalmazásával, a Danone hatékonyabban találja meg azokat a munkatársakat, akik szervezeti kultúrájukkal azonosulni tudnak. Nem titkolt célja a vállalatnak emellett, a már meglévő munkavállalói elégedettségének megőrzése is, ezért közösen a belső kommunikáció hatékony csatornáinak kiépítésén is dolgoznak a jövőben.

A budapesti üzemében hazai tejtermékeket gyártó cég elsősorban a friss diplomások körében szeretne a legvonzóbb munkáltató lenni, ezért a HVG Állásbörzén jelenlétét innovatív kezdeményezésekkel színesítette. Friss és fiatalos munkahely arculatának erősítése érdekében – az Anderson ötleteinek beépítésével – kreatív megjelenéssel és interaktív akciókkal igyekeztek a fiatal tehetségeket a standjukhoz vonzani.

Az állásbörze egész területén egyedi padlómatricák irányították az érdeklődőket. A standnál joghurtos doboz formájú gyűjtőládában lehetett leadni a nyomtatott önéletrajzokat. A bátrabb jelentkezők kamera előtt, video interjú formájában is elmondhatták, miért szeretnének a Danone csapatához tartozni. Az eseményhez egyedi kiadvány, „Karrier Kalauz” is készült, amelyben a vállalat új, letisztult arculata is bemutatkozott. Természetesen a joghurtkóstolás sem maradhatott el. A budapesti gyárban előállított friss tejtermékeket a fiatalok az állásbörzén részt vevő önkéntes Danone munkatársakkal folytatott kötetlen beszélgetések közben fogyaszthatták el.

Az egyedülálló interaktív kezdeményezések és a közös munka végül meghozta eredményét, a Danone stand több mint 120 kiállító közül elnyerte a HVG állásbörze legötletesebb promóciója díját.