Kategória: Aktuális.

Ahogy felnőttek a 70-es 80-as évek vagány, parkban uzsonnázó diákjai, illetve nyugdíjas korba értek az akkori szülök, anyukák-  felnőtt a Camping márka is. A Camping sajt most még krémesebb és lágyabb, és a jelenkor elvárásainak megfelelően megújult a márka csomagolása és felfrissül a termékválasztéka is.

Habár a hőskorban, a 70-es és 80-as években csak a tejszínes Camping tömlős létezett, ma már több, mint 30 féle termékből válogathatunk.

A megújulás örömére, a gyártó ERU Hungária Sajtgyártó országos nyereményjátékkal egybekötött kampányt is indított, „Sajtoljon ki egy kis dugipénzt magának!” címmel.

Gazdára is talált több mint 3.000.000. Forint, vagyis  40db 50 000 Ft értékű bankkártya, illetve a fődíj egy 100 000 Ft-os havi fizetés, melyet a szerencsés nyertes egy éven keresztül megkap.

A játék résztvevőinek nem volt más dolguk, mint az akcióban szereplő üzletek valamelyikében 2 játékban szereplő Camping sajt terméket megvásárolni, majd a nyugtán található úgynevezett AP kóddal regisztrálni a www.campingsajt.hu weboldalon.

A kampány során a gyártó  értékes ajándékokkal igyekezett meglepni vásárlóit, illetve Facebook közössége számára megidézni a Camping sajt gyermek-, és ifjúkorát, vagyis a ’klasszikus hőskor’ hangulatát is: mire emlékezünk a 70-es és 80-as évekből, amikor még 10 Forintba került a menzán egy ebéd, anyukáink klumpában és nejlon köntösben jártak, a keletnémetek pedig csak a Balatonon találkozhattak nyugatnémet rokonaikkal  – akik valószínűleg szintén mind Camping sajtot kentek reggeli karéj kenyerükre, magyar barátaikhoz, vendéglátóikhoz hasonlóan.

A kampány média és PR feladatait a Cosmos Media végezte.
(BrandTrend)