Kategória: Aktuális.

A Men’s Health márka tulajdonosa az Egyesült Államokban lévő Rodale Inc.  A kiadót 1930-ban alapította J.I.Rodale, a bio életmód megteremtője, az organikus mozgalmak atyja. A jelenleg is családi tulajdonban lévő kiadó ma a világ vezető tartalomszolgáltatója egészséges életmód és fitnesz témakörökben. A nyomtatott sajtótermékektől a digitális tartalmakon, integrált marketing megoldásokon keresztül a könyv kiadványokig terjedő portfoliójukkal közel 70 millió embert érnek el.
Egyik vezető márkájuk a Men’s Health, amely 39 nemzetközi kiadással, 24 millió olvasóval a világ legnagyobb példányszámú férfimagazinja.

Margaret Ann Dowling, a kiadó ügyvezetője így nyilatkozik a bevezetésről: „2011-ben annak a valószínűsége, hogy egy magyar férfi túlélje a 65. életévét, csupán 59% volt. (Forrás: „Hímnem? Igen!” Kutatás, Marquard Media / GfK. / Pécsi Tudományegyetem, 2011) Úgy éreztük, itt az idő, hogy Magyarország vezető férfimagazin kiadójaként jelenlegi életstílus tartalmaink mellett az egészséges életmód terén is újat hozzunk Olvasóink életébe. Hisszük, hogy a Men’s Health komoly szaktudásra épülő tartalma, a benne található okos tanácsok, hasznos ötletek hosszú távon segíthetik a magyar férfiak egészségének megőrzését.Üzletileg nézve a Marquard Media prémium portfoliója a Men’s Health magazinnal kiegészülve tovább erősödik, és a jövőben még több olyan férfi elérését biztosítja, akik amellett, hogy magas státuszúak és életük minden területén igényesek, nehezen megközelíthetőek tömegmédiumokon keresztül. A Men’s Health digitális portfoliónknak is meghatározó eleme lesz, lévén igazi multiplatform márka, naponta többször frissülő weboldallal, mobil applikációkkal és táblagép alkalmazásokkal.”

„A Men’s Health az aktív, sikeres, igényes férfi márkája. Minden olyan férfié, aki többet szeretne tenni a testi, szellemi és lelki egészségéért. Tartalmas és mély anyagaink segítségével olvasóink jobbá tehetik életüket, mélyebb ismereteket szerezhetnek a táplálkozás, egészséges életmód, sport, divat, alakformálás, párkapcsolat és karrier témakörökben.Ezeknek a tartalmi pilléreknek és a férfi magazinok piacán újdonságot jelentő szolgáltató típusú újságírásnak köszönhetően a Men’s Health a magyar piacon hiánypótló szerepet tölt be. A cikkek hasznosak, érthetőek, és a legégetőbb kérdésekre adnak választ, mindezt kifejezetten emészthető formában. A Men’s Health hangvétele szórakoztató, ugyanakkor megfelelően alapos, ráadásul minden írásunktudományosan is megalapozott, elfogadott – az elismert nemzetközi valamint a kialakuló hazai szakértői bázisnak köszönhetően.” – mondja Pantl Péter, a Marquard Media férfi márkáinak tartalomigazgatója.

A Men’s Health magazin első lapszámának címlapján Cseh László szerepel, a vele készült interjúban Olimpiai tapasztalatairól is mesél.

A kéthavi magazin 120 + 4 oldal minimum terjedelemmel, 25 000 példányban jelenik meg, országos terjesztésben, 795 Ft-ért lesz kapható. A bevezetést kísérő marketingkampányt a kiadó házon belül intézi.
(BrandTrend)