Kategória: Aktuális.

2012 augusztusától a Marquard Media értékesíti a Kossuth Kiadói Csoporthoz tartozó Ventus Commerce gondozásában megjelenő BBC Good Food Világkonyha és a Kossuth Kiadó gondozásában megjelenő BBC History magazinok hirdetési felületeit.

„A BBC magazinok hirdetési felületeinek sales house-ként történő értékesítésével cégünk új irányba indul. Látjuk, hogy meglévő prémium márkáink (JOY, Éva, InStyle, Shape, Playboy, CKM) által elért fizetőképes célcsoport egyre inkább felértékelődik hirdetőinknél. Célunk, hogy a jövőben is folyamatosan kínáljunk olyan újabb márkákat és platformokat ügyfeleink számára, amelyekkel és amelyeken valóban azokat az embereket érhetik el, akik anyagi lehetőségeiknek köszönhetően meg tudják vásárolni termékeiket. A kiemelkedően magas minőségű, jól meghatározható olvasói körrel és ígéretes eladási adatokkal bíró BBC History illetve BBC Good Food magazinok tökéletesen illenek hozzánk, így biztosak vagyunk benne, hogy tapasztalatunknak, a hirdetési piacon megszerzett stabil pozíciónknak és szakmai hátterünknek köszönhetően sikeres lesz az együttműködés.” – nyilatkozta Margaret Ann Dowling, a Marquard Media ügyvezetője.

„A korábbinál is sokkal nehezebb helyzetben, amikor egyre zsugorodik a hirdetési piac, a Marquard Media ideális partnernek tűnik számunkra ahhoz, hogy a két magazin ismertségét, népszerűségét és ez által hirdetési bevételét növeljük. A Kossuth Kiadói Csoport a folyamatos profilbővítés részeként, alapos piackutatásra támaszkodva, 2011 márciusában jelentette meg a BBC History világtörténelmi magazint, majd 2012 márciusában a BBC GoodFood Világkonyha magazint, mert úgy ítélte meg, hogy a hitelességéről és megbízhatóságáról közismert BBC lapcsalád magyar kiadásainak, mint prémium kategóriás magazinoknak, hosszabb távon is létjogosultsága lesz a hazai lappiacon. Az olvasói visszajelzések, a növekvő előfizetői tábor, a MATESZ első audit adatai négy hónapra – a BBC GoodFoodnál több mint 23 ezres, a BBC History-nál több mint 13 ezres átlag eladott példányszámot hozott ki –mind a két magazin esetében azt igazolják vissza, hogy a tartalmában és a kivitelezésében is minőségi lapok iránt az érdeklődés fenntartható és az meg is erősíthető. Ennek megvalósításában várjuk mi is a sikeres együttműködést.” – erősítette meg az új partneri kapcsolatot Kocsis András Sándor, a Kossuth Kiadó elnök-vezérigazgatója.
(BrandTrend)