Kategória: Aktuális.

A cég képviselőinek január eleji üzleti útja sikerrel zárult: több lokális független tulajdonú ügynökséggel tárgyaltak Vietnámban, Malájziában és Szingapúrban, és megállapodtak egymás ügyfeleinek képviseletére a régióban. A megállapodás lényege, hogy az Ázsiában terjeszkedni kívánó hazai, illetve európai márkák képviseletét ázsiai partnereiken keresztül fogják ellátni. A Paprika Global kiváló partner erre, mert működési területe kiterjed az alábbi országokra is: Hong Kong, Malájzia, Thaiföld, a Fülöp-szigetek és Indonézia.

„Szingapúr áruházaiban kezünkbe kerültek a legjelentősebb magyar márkák.” – nyilatkozta Hargitai Lilla, a Brand Avenue ügyvezetője. „Hazai befektetők ajánlataival utaztunk Ázsiába, akiket még idehaza kerestünk meg üzleti javaslatainkkal. Távol-Keleten nagyok az országok közötti gazdasági különbségek, de egyre több régióban van fizetőképes kereslet, és minőségi termékek iránti igény, ezért érdemes piacra lépni, és reklámozni is.

Olyan ügynökséggel akartunk megállapodni, amelyik független a nemzetközi hálózatoktól, de magas színvonalú munkát végez, ismeri a legfrissebb szakmai trendeket, lendületes és nem utolsó sorban hatékony… ahogyan mi is.” – nyilatkozta Gosztom András, a Brand Avenue art directora. A Paprika Global az az ügynökség, aki hozzánk hasonló szakmai filozófiát követ, és amit a Brand Avenue websiteján is megjelenítettünk.
(BrandTrend)