Kategória: Aktuális.

A HG360 az Eurolex PR-ügynökséggel és az Aera desztináció-marketing ügynökséggel karöltve nyerte el a Magyar Turizmus Zrt. külföldi és belföldi kommunikációjához kapcsolódó reklámügynökségi és online szolgáltatások elvégzésére kiírt, 24 hónapra szóló megbízását, 300 millió forint értékben. A megbízás tartalmazza a belföldi és külföldi kampányokhoz kapcsolódó kreatív marketingkommunikációs stratégiák kidolgozását, kivitelezését, valamint a turisztikai termékek márkakommunikációjának megtervezését.

A feladatok magukban foglalják az átfogó PR stratégia kidolgozásától a kreatív anyagok gyártásán és produkciós munkák kivitelezésén át a PR filmek, fotó- és videó dokumentációk készítését épp úgy, mint a szöveg- és beszédírást, a sajtórendezvények szervezését és az egyéb ügynökségi szolgáltatásokat.
(BrandTrend)