Kategória: Aktuális.

A Chellomedia és a CBS bejelentette, hogy egy új megállapodást követően, a Chello Zone csatornái CBS csatornákká alakulnak át az európai, közel-keleti és afrikai régió 83 országban, így Magyarországon is. Az új társulás, mely egy korábbi, 2009 novemberében indult sikeres egyesült királyságbeli együttműködést követ, hazánkban egyelőre egy csatornát érint: a Zone Reality CBS Reality-vé alakul át. A Chello Zone csatornák magyarországi képviseletét a Chello Central Europe látja el.

A brit megállapodáshoz hasonlóan, a Chellomedia nemzetközi programszolgáltató divíziója, a Chello Zone csatornái mostantól új márkanév alatt, megújult tartalommal és műsorszerkezettel lesznek majd elérhetőek CBS Reality, CBS Drama, és CBS Action néven. Az érintett 83 országban a Chello Zone csatornák több mint 43 millió előfizetőhöz jutnak el.

Az új CBS Chello Zone csatornák világszerte ismert, nagysikerű programokat tűznek majd műsorukra a CBS bőséges műsortárából merítve, mely a világ legnagyobb ilyen jellegű kínálatát nyújtja, több mint 70 000 órányi tartalommal. A csatornák a CBS műsortárából átvett, nálunk még sosem látott tartalmak mellett, harmadik féltől is vásárolnak műsorokat.

A CBS, amely idén elnyerte az év márkája kitüntető jelzőt a televízió társaságok között, 30%-kal részesedik majd a csatornákból a nemzetközi védjegyért, illetve a szolgáltatott tartalomért cserébe.  A csatornákat továbbra is a Chello Zone irányítja majd, de új igazgatóságot neveznek ki az élére a CBS és a Chello Zone képviselőiből.

A Chellomedia elnöke, Niall Curran kijelentette: „A Chellomedia továbbra is egy nemzetközi TV csatorna portfólió kiépítésére és növelésére összpontosít. A stratégiánk fontos része, hogy a legjobb szórakoztató márkákkal dolgozzunk együtt, és nagy örömünkre szolgál a CBS-szel kötött megállapodás. Elkötelezettek vagyunk, hogy további növekedést, előfizetőket és eredményt hozzunk az új együttműködésbe.

Dermot Shortt, a Chello Zone vezérigazgatója elmondta: „Az új CBS Chello Zone csatornáink elindítása egy izgalmas lépés, mely reményeink szerint mind partnereink, mind nézőink megelégedésére szolgál majd. Ezzel együtt egy hatalmas ugrást is jelent CBS-szel létrehozott együttműködésünkben is. Az Egyesült Királyságban elindított csatornák lenyűgöző növekedésen mentek át, és nagyon várjuk, hogy ezt a sikert az egész régióban megismételhessük, és elhozzuk a CBS világhírű műsortárát hűséges nézőink millióinak.”

“Egy újabb nagyszerű üzleti lehetőség nyílt arra, hogy felhasználjuk a CBS gazdag, változatos tartalmait és globális ismertségű márkáját egy izgalmas vállalkozásban. Ezzel a lépéssel újabb nemzetközi disztribúciós csatornát hoztunk létre nagyszabású műsortárunk számára, újabb módját, hogy értékesítsük tartalmainkat, és az ez üzlet hozzájárul amúgy is erős nemzetközi licensz tevékenységünk bővítéséhez is. A Chello csapata kivételes partner volt, ötvözhettük jelentékeny ismereteiket a csatornák terén a mi világszínvonalú tartalmainkkal.  Nagyon várjuk, hogy elinduljon ez az új, minden eddiginél jelentősebb fejezet együttműködésünkben.”  – nyilatkozta Armando Nuñez, a CBS Studios International elnöke.

CBS Chello Zone csatornák jelentősen növekedtek az Egyesült Királyságban a 2009-es márkafrissítés óta. A CBS csatornák nézőszáma több mint 130%-kal növekedett. (Forrás: BARB)

A CBS nemzetközi együttműködések keretén belül működő csatornái az Egyesült Királyságban, Indiában, Ausztráliában és a 83 új országban együttesen mintegy 105 millió háztartásba jutnak el.
(BrandTrend)