Kategória: Aktuális.

A Hungaria a gasztro szegmens vezető pezsgőmárkája, célcsoportja a fiatal, városi középosztály

hungaria_pezsgo_1
Katt a képre

"ők azok a hétköznapi emberek, akik nem hétköznapian élik életüket. Izgalmasak, egyediek, ahogy a Hungaria pezsgők is." – mondta Csomay András, a Hungaria Pezsgő márkamenedzsere.

A márka célja, hogy új pezsgőfogyasztási alkalmakat és módokat mutasson, kommunikációjával oldja a berögzült pezsgős sztereotípiákat. Erre a gondolatra épít a márka új szlogenje is: "Pezsgő másképp".

"A kreatív anyag a márka különleges világát tükrözi, amely nagyon erős vizualitással emeli ki a Hungaria markáns színeit, illetve jó értelemben vett különbözőségét a megszokott hétköznapoktól" – nyilatkozta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatív igazgatója.

hungaria_pezsgo_2

Ezen a gondolati alapon alakult ki az új vizuális világ és a fősor:  "Hungaria. Welcome to the blue club". A Hungaria az új arculatot a jövőbeli integrált kampányaiban, horeca felületeken, a Balaton Soundon és az általa támogatott divateseményeken használja az idei évben.

A fotókat Nánási Pál és csapata készítette a Bródy Házban és az XO Bistroban.
(BrandTrend)