Kategória: Aktuális.

A Nők Lapja Cafénak havonta közel 1,4 millió, köztük 400 ezernél több, más női oldalakat nem követő látogatója van. A 11 éves site most megújult designnal és még több tartalommal jelentkezik.

A megújult nyitó oldal hosszabb, tartalmasabb, emellett a hirdetői partnereknek új felületeket is kínál. Az oldal látogatói testre szabhatják a designt: több, különféle háttérkép mellett lakóhelyük és születési dátumuk megadásával pontos időjárás-jelentést, illetve egyéni horoszkópot is kaphatnak.

nlc_web

Külön blokkot kapott az aktív Nők Lapja Café-közösség: a továbbra is erős Fórum és az egyre bővülő és egyre népszerűbb Caféblog, több mint 2000 egyedi bloggal. Az eddiginél hangsúlyosabb és tartalmaiban gazdagabb lesz a divat és a gasztró tematika az oldalon, továbbá külön Vélemény blokkban jelennek meg a Nők Lapja Café ismert véleményvezérei. A megújult nyitóoldalon ez a videó is segíti az eligazodást.

A re-design – a nyitóoldal átalakítása után – a rovat- és cikkoldalak áttervezésével folytatódik.

A Nők Lapja Café célja, hogy érzelemgazdag, intelligens, inspiráló márka legyen.

A kampány kreatív koncepcióját és kivitelezését a Neo Interactive készítette.

nlc_info

Már elindult egy különleges B2B microsite, ahol az ügyfelek nemcsak hasznos információkat kapnak, de jól is szórakozhatnak: videón nézhetik meg az új hirdetési lehetőségeket, infografika mutatja be a Nők Lapja Café eredményeit, és bepillantást nyernek nemcsak a legújabb női internetes trendekbe, hanem a Magyarország legnagyobb női portálja mögött álló csapat mindennapjaiba is.
(BrandTrend)