A Germanwings "FriendFlights" elnevezésű Facebook alkalmazását az utazási ajánlatok közül a legjobb közösségi média promóciójának választotta az Egyesült Államok utazási magazinja, a Travel Leisure ("Best Social Media Promotion of Travel Deals"). A "Közösségi Média az Utazásban és Turizmusban" (Social Media in Travel Tourism – SMITTY) elnevezésű díjat a "Légitársaságok világszerte" kategóriában ítélték a Germanwings-nek, amely számos elismert légitársaságot utasított maga mögé.
A FriendFlights elnevezésű Facebook alkalmazás egyetlen kattintásra megmutatja a kedvező lehetőségeket, melyek révén baráti társaságok egész Európát felfedezhetik. Az alkalmazás listázza a Facebook-ismerősöket, és a lakóhely alapján azonnal megjeleníti a legjobb útvonalat és a legkedvezőbb repülőjegy-árat.
A Germanwings mellett további elismert légitársaságokat és utazási márkákat is díjaztak informatív és szórakoztató közösségi média aktivitásaikért. A díjról, a szakértői zsűriről és a győztesekről további információ ITT érhető el.
A FriendFlights applikációt az amerikai közösségi média ügynökség, a Sparkloft Media fejlesztette a Germanwings részére.
(BrandTrend)