Kategória: Aktuális.

A szakma legjobb alkotóit és alkotásait ünneplő gálán 54 trófeát – 9 Arany, 11 Ezüst és 34 Bronz Pengét adtak át a delegáltaknak. Az Év Ügynöksége címet az ACG Reklámügynökségnek, a Grand Prix díjat a Cluso-nak, az Év Ügyfele címet a Sió-Eckes Kft.-nek ítélte oda a zsűri.

A 13. Arany Penge díjátadó gálát Aczél László, a MAKSZ elnöke nyitotta meg pénteken este, a Dürlin rendezvényközpontban. Köszöntője után a szervezők egy rövid kisfilmmel emlékeztek a nemrég elhunyt kivételes szakemberre, Nemes Julira, majd Tihanyi Péter és Falvay László zsűri alelnökök értékelése után megkezdték a legjobb pályamunkáknak járó díjak átadását. Az eseményen több mint 300 fő ünnepelte a kimagasló tehetségeket, a legkreatívabb csapatokat és a legkiválóbb alkotásokat.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által megrendezett Arany Penge kreatív versenyen a 145 shortlistes alkotás közül 54 pályamunka nyert díjat.

A legtöbb díjat Filmes megoldások (10) és Digitális megoldások (7) kategóriában osztották ki. Az abszolút győztes az ACG Reklámügynökség lett, ők 1 Arany, 2 Ezüst és 4 Bronz Penge mellett az Év Ügynöksége díjat is elnyerték. A Grand Prix trófeát a Cluso csapata vihette haza 2 Arany és 2 Ezüst Penge kíséretében. A Café Communication is előkelő helyen végzett, hiszen 1 Arany és 4 Bronz Penge mellett a Profimedia Red-dot különdíjat is elnyerték. A Laboratory Ideas és a Leo Burnett 4-4 díjat vihetett haza.

Az Arany Penge díjátadó gálán a Nemes Juli tiszteletére alapított Ösztöndíj nyerteseinek – Horváth Ambrusnak, Kazinczy Eszternek és Foltin Istvánnak – is átadták a díjakat, emellett kihirdették az Epamedia Outdoor Awards különdíj győzteseit is – Leo Burnett: Koszvadász, Young&Rubicam: Max White, Reklám Füge: Hangyafarm.

A győztes alkotások listája ITT található.
(BrandTrend)