Kategória: Aktuális.

A közgazdász végzettségű szakember, részben további feladatkörét folytatva az általános stratégiai feladatokon túl, az M&A és a kiemelt projektek vezetéséért felel a jövőben. Javorniczky Áron közel nyolc éve dolgozik a vállalatnál, így jól ismeri a cég működését, felépítését, piacait és üzleti partnereit. Az elmúlt években stratégia, üzletfejlesztés és egyben operatív menedzsment területeken dolgozott fontos pozíciókban. A vállalat e tapasztalatokra alapozva a szakember segítségével még hatékonyabbá kívánja tenni lakossági, nagykereskedelmi és nagyvállalati üzletága működését.

"Az Invitel tovább erősíti pozicióját a magyar média- tele- és infokommunikációs piacon, melynek keretében hálózatát, termékportfólióját jelentősen fejleszti, partneri kapcsolatait erősíti, területi lefedettségét bővíti és belső működését optmalizálja. Ezeknek a komplex feladatoknak a magas szinten összefogott tervezését és megvalósítását tekintem kiemelt célomnak, hiszen mindez elengedhetetlen cégünk sikeres működése szempontjából" – fogalmazott kinevezése kapcsán Javorniczky Áron, az Invitel új stratégiai és kiemelt projektek vezérigazgató-helyettese.

javorniczky_aron_invitel

Javorniczky Áron a Budapesti Kommunikációs Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, továbbá az Egyesült Államokban (University of Tampa) folytatott tanulmányokat, legutóbb pedig a Central European University Executive MBA képzését végezte el.
2004-től az Invitel szabályozási elemzője volt, majd 2005-ben stratégiai tanácsadóként folytatta szakmai pályafutását. 2006-tól üzletfejlesztési vezetőként felelős volt többek között az Invitel televízió szolgáltatásának fejlesztéséért, továbbá részt vett az IP hang szolgáltatások kidolgozásában, különböző vállalati felvásárlások, összeolvadási folyamatok menedzselésében. Ezt követően 2008-tól az Invitel televíziós szolgáltatásaihoz kapcsolódó műszaki, marketing és tartalomfejlesztési területek irányítása tartozott feladatkörébe. Többek között a teljes üzletági sales- és marketing stratégia kidolgozását és operatív megvalósítását irányította, illetve a technológiai és kapcsolódó szolgáltatási, valamint tartalomfejlesztési feladatokért felelt. Mostani kinevezése előtt 2010-től üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott.
(BrandTrend)