Kategória: Aktuális.

Három éven belül immár másodszor érdemelte ki az Aranypenge Kreatív Fesztiválon az "Év Ügynöksége" elismerést az ACG Reklámügynökség.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által szervezett rangos szakmai versenyen, amelyre az idén rekordszámú, közel 300 nevezés érkezett, a legelismertebb hazai reklámszakemberekből álló zsűri az ACG-nek ítélte oda az "Év Ügynöksége" díjat.

acg_ev_ugynoksege

"Az Aranypenge a legrangosabb hazai kreatív fesztivál, egyben a nemzeti versenyünk, ezért különösen sokat jelent számunkra ez a díj. A kreativitás az egyik legfontosabb szempont, ami egy ügynökséget szakmailag minősít, megkülönböztet a piacon. Az ügyfelek szempontjából azonban a kreativitás mellett a sikerhez a mérhetőség és a hatékonyság is elengedhetetlen. Ezért fontos számunkra, hogy tavaly az ACG a kreatív díjak es elismerések mellett elnyerte Az Év Leghatékonyabb Ügynöksége címet is. Hiszem, hogy mindennek alapja rendkívül összetartó, profi szakemberekből álló csapatunk, valamint közösen kialakított és következetesen betartott értékrendünk. Azt, hogy ez mennyire sikeresen működik, bizonyítja, hogy a piacon azon kevesek közé tartozunk, akik a válság ellenére, állami megbízások nélkül megtartottuk, sőt komoly nemzetközi márkákkal bővítettük portfóliónkat, növeltük árbevételünket és nem kellett elbocsátanunk senkit. Három éven belül másodszor kiérdemelni az Év Ügynöksége Díjat ügyfeleink felé is fontos visszajelzés – azt bizonyítja, márkájukat olyan szakmai partnerre bízták, akiben teljes mértékben megbízhatnak, kommunikációjuk, kampányaik jó kezekben vannak, üzeneteik kiemelkednek a tömegből és biztosan célba érnek. Ez a díj tovább erősíti motivációnkat, a csapatszellemet." – mondta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezető igazgatója a díjátadón.

(BrandTrend)