A szurkolók összesen 6 861 160 Ft-ot gyűjtöttek kedvenc csapataiknak, melyek közül legtöbbet az FTC, a Miskolci Jegesmedvék hokicsapat és a DVSC kapott. Ezen felül a Borsodi Sörgyár 35 millió Ft-ot utalt át az akcióban résztvevő csapatoknak.
"A tavalyi siker után idén ismét megvalósult kezdeményezés megmozgatta a hazai labdarúgás és a Borsodi rajongóit egyaránt, hiszen nagyon sikeresen zártuk ezt a 2,5 hónapos időszakot" – mondta dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
A március elején elindított kezdeményezés lényege, hogy a hazai foci rajongói minden 0,5 l-es dobozos, palackos, valamint korsó Borsodi, továbbá a 0,5 l-es dobozos és palackos Borsodi Friss vásárlása után dönthettek arról, hogy a 10 Ft-os támogatási összeget melyik hazai csapatnak szeretnék eljuttatni.
(BrandTrend)