Az IBM értéke 15 százalékkal, 115.9 milliárd dollárra nőtt és 15 százalékkal megelőzte a 107.8 milliárd dollár márkaértékű Google-t, aki a harmadik helyre esett vissza a ranglistán.
A legnagyobb márkaérték növekedést a nyolc éves Facebook produkálta 74 százalékkal, és ezzel 33.2 milliárd dollár értékkel a 35. helyről felkerült a 19.-re.
The Top 10 Most Valuable Global Brands 2012
Forrás: Millward Brown
A mostani hetedik tanulmányt, elemzést a WPP megbízásából a Millward Brown Optimor készíti, a dollár érték, a pénzügyi adatok, a piaci intelligencia és a fogyasztói érték alapján.
Az 2012 BrandZ Top 100 legértékesebb globális márka ranglista megmutatja hogy a márkák ereje az új üzleti növekedés egyik vezetője és támogatója a kemény időkben.
2006 és 2012 között, a BrandZ Top 100 teljes értéke 66 százalékkal emelkedett és a mostani értéke 2.4 billió dollár.
"A brandek biztosítási kötvények az üzletekért" -mondta Eileen Campbell, Millward Brown Global CEO. Gazdasági feszültségnek, politikai bizonytalanságnak és természeti katasztrófáknak egy hosszadalmas időszakának az ellenére, a márkák emelkednek és fenntartanak üzleteket.
David Roth azt mondta, hogy "a brandek segítenek létrehozni a versenyben a megkülönböztetést, kivívni egy árprémiumot és válságokban vagy a gazdasági turbulenciában rugalmasabbá válni."
Forrás: Millward Brown
Az erős Brandek jobb részvényesi értéket nyújtanak
(BrandTrend)