Kategória: Aktuális.

A SocialTimes idén is megrendezi a tavalyi sikeres konferenciát, virtuális repülésre és első osztályú élményre invitálják a résztvevőket. Az egész napos rendezvényen rengeteg esettanulmányt mutatnak be a szervezők és az előadók, akik kielemzik a hatékony közösségi kampányokat, sőt a résztvevők is aktívan alakíthatják a tartalmat, kérdezhetnek és értékelhetnek. Így válik igazán közösségivé és egyedi hangulatúvá a konferencia.

Az általánosító maszlagok helyett a közösségi média gyakorlati oldala kerül előtérbe a konferencián, amelynek idei  mottója: "Mindenki facebookozik, de hol a pénz?" Ezt a mindenkit foglalkoztató kérdést járják körbe az előadások, beszélgetések, esettanulmányok révén.

– Melyik vállalkozások sikeresek a Facebookon, és milyen módszerekkel érik el?
– Hogyan épülnek a rajongói táborok, és hogyan konvertálódnak?
– Miként lehet kihasználni a Facebook hirdetési és forgalomterelési képességeit? 
– Hogyan lehet megoldani egy kínos helyezetet?
– Premier: az Adobe képviselője bemutatja az új SocialSuite termékeket
– Mennyire hálózódnak be a vállalatok?
– Hogyan működnek és miként fejleszthetőek az Open Graph Appok?

A műsorvezető, jobban mondva a légiutas kísérő, a humoristaként ismert Litkai Gergely irányítása alatt 20 – hazai és külföldi – előadó, és 25 esettanulmány lesz látható és hallható a MOM Park Cinema Cityben. Mindemellett izgalmas workshopokon is lehetőséget kapnak a résztvevők a közösségi médiában való elmélyülésre, a napot pedig a Golden Like díjátadó zárja, ahol az év legjobb Facebook oldalait, applikációit és kampányait jutalmazzák.

A konferencián többek között kiderül,

– hogyan épült a Pickwick és az Agárdi Facebook-közössége
– Badics Eszter a Telenor a Megasztár és az X-faktor kampányokat mutatja be
– a Nestlé képviselője elárulja, hogyan kezelte a Nescafé a Facebookon tavaly kitört 9gag-es kommunikációs helyzetet
– Pécsi Ferenc a közösségi média vállalati szempontjait mutatja be
– Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője az új reader applikációval kapcsolatos tapasztalatit osztja meg
– Szabó Gergő a HVG rajongókezelési technikáiba avatja be a közönséget
– a Shop.Builder bemutatja, hogyan lesz rajongóból vásárló

A részletes program ITT tekinthető meg.