Kategória: Aktuális.

A Facebook nagyjából egy év alatt 10 dollárt keres felhasználónként. 2200 Ft-ot felhasználónként évente. 183 Ft-ot felhasználónként havonta.

A Goole keresőnek nem kell tartalmat előállítania, részben ezért is tudja sokkal olcsóbban értékesíteni a felületeit, mint más médiacégek. A Facebooknak nem kell tartalmat előállítani, a felhasználókat kell aktívan a szolgáltatásban tartania, hogy azok hozzák a fényképeket, videókat és képeket, a Facebook sem költ tartalomelőállításra.

Ha elég nagy mennyiségű embert tudnak elérni és a lehető legnagyobb mértékben automatizálnak, korábban elképzelhetetlenül kevés pénzből is képesek felhasználókat lekötő szolgáltatásokat kreálni, sőt ha elég nagy levegőt vesznek, nagy nyereséget tudnak termelni, amit felhasználhatnak a piaci edukációra, kommunikációra és további innovatív terjeszkedésre.

A Facebook minimális felhasználóra eső bevétel mellett is milliárdokat termel, mert az egész világon jelen van és nem gyárt tartalmat.

Úgy néz ki, hogy az új digitális világban az nyer, aki…

Tovább