Kategória: Aktuális.

A szakember csatlakozása jelentősen hozzájárul a vállalatcsoport digitális fogyasztói élmény és médiahasználat mérésében meglévő kompetenciájához.

Marcus Föbus feladata a meglévő szolgáltatások továbbfejlesztése és az egyre fragmentáltabb médiavilág kihívásainak kezelése.

A GfK tagjaként a nurago az egyik leginnovatívabb megoldásokat kínáló szolgáltató a digitális márka-, média- és usability kutatások terén. Az új igazgatóval a GfK célja, hogy az online illetve mobil közönség-, és kampánymérés eszközeit tovább fejlessze és minél több piacra bevezesse. Különösen fontos cél a mobil internethasználat terén meglévő kihívások hatékony kezelése mind a közönségmérések, mind a reklámhatékonyság vizsgálatok szempontjából.

Marcus Föbus tapasztalatával és szakértelmével oly módon egyesíti a technológiát és a módszereket, hogy azok a lehető legjobban megfeleljenek az egyedi ügyféligényeknek. A szakember feladata, hogy tudásával támogassa a GfK-t mindazon országokban, ahol a piackutató tenderen indul, illetve a megnyert projektek megvalósítását szakértőként segítse elő.

A nuragohoz érkezését megelőzően Marcus Föbus 2009-től a német Online Kutatási Egyesület (AGOF) ügyvezető igazgatója volt. Ez a szervezet az online közönségkutatások megrendelő szervezete a német piacon. Pozíciójában ő volt felelős a német online közönségmérés fejlesztéséért, finanszírozásának biztosításáért és a mérés megvalósításért, beleértve a mobil közönségmérési projektet is. Miután médiamenedzsmentből megszerezte diplomáját a Lycos Europe-nál kezdte pályafutását, ahol Market Research Manager pozícióban a németországi és az európai médiakutatási projektekért volt felelős.

"Nagyon örülünk, hogy sikerült megnyernünk Marcus Föbust a nuragonak. Marcus nem csak a piac igényeit ismeri, hanem annak technikai és módszertani korlátait is. Ezzel a tudással nem csak minket, de neves ügyfeleinket is sikerekhez juttatja a jövőben" – nyilatkozta Thomas Knauer, a nurago alapító-vezérigazgatója.
(BrandTrend)