Kategória: Aktuális.

Az új vezető érkezésével a cég marketingkommunikációs részlege is átalakul, strukturáltabb szervezetben működik tovább. Liptay Gabriella az elmúlt 15-20 évben főképp telekommunikációs területen dolgozott, előbb egy ügynökségnél, majd az Ericsson Magyarországnál, később a T-Mobile-nál (majd a Magyar Telekomnál) töltött be kommunikációs vezetői pozíciókat. Ismeri a magyar és a nemzetközi távközlési piacokat, a hazai kommunikációs szakma egyik legismertebb alakja.

Az Invitel az új marketingkommunikációs igazgató kinevezésével az eddiginél stratégiaibb szerepet szán a vállalat kommunikációjának.

A megújulás kulcsszavai: szórakoztatás, regionalitás, márkaépítés, relevancia, elérhetőség, hitelesség, hosszútávúság, minőség, ár-érték és dinamizmus.
"Az Invitel nem pusztán telekommunikációs vállalat, amely minőségi szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára, hanem egy olyan kiváló cég, amely jól ismeri és érti ügyfelei gondolkodását. Tapasztalataira építve megfelelő választ képes adni a körülöttünk lévő világ kommunikációs kihívásaira, igényeire. Korszerű, tartalmas és testre-szabott – ügyfelei életét megkönnyítő, munkáját hatékonyabbá tevő – kommunikációs megoldásokat kínál, elérhető áron" – mondta el Liptay Gabriella, az Invitel új marketingkommunikációs igazgatója. "A lakossági termékek és szolgáltatások megújuló, ügyfélközpontú portfóliójával az Invitel a jövőben még markánsabb szerepet vállal az otthoni szórakoztatás terén, eddigi tradicionális szolgáltatásai mellett pedig vonzó televíziós és internet csomagokat is kínál. Tapasztalatommal, legjobb tudásommal és izgalmas, újszerű kommunikációs megoldásokkal szeretném mindezt ügyfeleink számára közérthetővé tenni" – tette hozzá.

liptay_gabriella_invitel

Az Invitel két legfőbb piaca a lakossági és a vállalati divízió. Az új vezető számára, azonban nem lesz újdonság, hogy több terület munkájába kapcsolódik be, hiszen a Magyar Telekom kommunikációs vezetőjeként feladata volt többek között a T-Mobile márka hazai bevezetése, majd a korábbi T-Com, T-Online, T-Kábel, és az ebből kialakított T-Home márka életre hívása – és a későbbiekben e márkák kommunikációjának koordinálása, irányítása.

Liptay Gabriella a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen (mai nevén Budapesti Corvinus Egyetem) szerzett közgazdász és szociológus diplomát, később Norvégiában, Hollandiában és az Egyesült Államokban is több egyetemi, illetve management programokban vett részt.
Szakmai pályafutását a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Szociológia Tanszékén kezdte kutatóként. 1994-ben került a Szezám Reklám és PR ügynökséghez, ahol kezdetben telekommunikációs, információtechnológiai cégek ügyfélkapcsolati menedzsereként tevékenykedett, majd rövid időn belül a cég egyik vezetője lett. 1997-től az Ericsson Magyarország PR vezetőjeként, 2000-től pedig kommunikációs igazgatójaként dolgozott. 2004-ben igazolt át a Westel-hez, ahol a T-Mobile átmárkázás egyik vezetőjeként, kommunikációs igazgató-helyetteseként tevékenykedett, majd 2006-tól e terület kommunikációs vezetőjeként dolgozott. 2008-tól, a Lakossági Szolgáltatások Üzletág kommunikációs ágazatvezetőjeként már feladata volt a T-Com, T-Mobile és T-Online márkák kommunikációjának összehangolása, irányítása, illetve 2008 szeptemberétől a T-Online, T-Kábel és a T-Com márkák összevonásából kialakított T-Home márka bevezetése. Mindeközben tagja volt a vállalat nemzetközi kommunikációjáért felelő Board-jának, a Deutsche Telekom Nemzetközi Márka és Kommunikációs Vezetői Tanácsának is.

2011 közepétől független kommunikációs tanácsadóként dolgozott többek között a Chello Central Europe-nál és a Libri Csoportnál. Ebben az időszakban segített különböző start-up és kulturális projektek életre hívásában is, például részt vett a budapesti ARTMarket, a Start-Up konferencia, Summa Artium és a TEDx Danubia munkájában. Emellett jelenleg is tagja és vezetője több szakmai és civil szervezetnek pl. a Magyar Reklámszövetség Elnökségének, a NIOK Kuratóriumának és a Krétakör Alapítvány Felügyelőbizottságnak.
(BrandTrend)