Kategória: Aktuális.

A szervezők Cyber és Young Marketers kategóriában, április 25-től várják a pályázati anyagokat. A győztes párosok a Vodafone támogatásával jutnak el a cannes-i fesztiválra és vehetnek részt a nemzetközi megmérettetésen.

Cyber kategóriában 28 év alatti copywriter és web-designer párosok online kampányát várja a MAKSZ, ahol a feladat nem más, minthogy bemutassák a Vodafone szélessávú mobilinternetének előnyeit, ami ma már több mint 9,5 millió ember számára elérhető Magyarországon.

Young Marketers kategóriában a megbízói oldal 30 év alatti marketingesei nevezhetnek, akiknek a dívány.hu weboldalt népszerűsítő marketing és kommunikációs stratégiát kell kidolgozniuk. A kategória feladatkiírását a CEMP készítette.

A Young Lions kommunikációs partnere a Grey/G2 reklámügynökség, amely a verseny hivatalos website-ját készítette el. A briefeket érdemes gyorsan letölteni, majd május 13-ig a pályázati anyagokat és önéletrajzokat angol nyelven feltölteni a www.younglions.maksz.com oldalra.

A beérkezett nevezéseket a MAKSZ, a Vodafone, a CEMP és a Grey szakemberei két körben zsűrizik, majd a két győztes párost május 23-án, a Portfolio Night-on hirdetik ki. A Magyarországot képviselő ifjú tehetségekre újabb komoly megmérettetés vár az idei cannes-i fesztiválon, ezúttal már rangos nemzetközi zsűri előtt. A nemzetközi versenyen a kategória-győztesek belépőt nyernek a 2013-as Cannes Lions fesztiválra.

"Magyarország legfőbb tartaléka a fiatalok tudásában van, s ez hatványozottan igaz az olyan kreatív területekre, mint a reklám. Épp ezért kiemelten fontosnak tartja a MAKSZ, hogy elősegítse a legtehetségesebb fiatal kreatívok és marketing szakemberek kapcsolódását a szakma globális áramlataihoz, és lehetőséget biztosítson számukra a Cannes Lions-on való részvételre. Ez a világ legrangosabb kommunikációs fesztiválja, aki számít, ott van. Ezért hoztuk létre ezt a versenyt" – mondta el Aczél László, a MAKSZ elnöke.

"A Vodafone-nál mindig is kiemelt figyelmet fordítottunk a fiatalokra és arra, hogy megtaláljuk azokat a területeket, ahol a legjobban hozzájárulhatunk a mindennapjaikhoz. Szeretnénk új ötleteket és irányokat mutatni, ezért is döntöttünk úgy, hogy részt veszünk a Young Lions versenyben, így valós tudást és tapasztalatot tudunk biztosítani nekik. Ráadásul a nyerteseinket kivisszük Cannes-ba, ahol további tapasztalatokat gyűjthetnek és a szakma nagyjaitól tanulhatnak." – mondta Szabó Béla, a Vodafone márkaigazgatója, majd hozzátette: "Modernizált mobilinternet hálózatunkkal és valódi értéket képviselő tarifáinkkal pedig az a célunk, hogy megteremtsük és biztosítsuk azt a mobilkommunikációs infrastruktúrát, amiben ezek a fiatalok kibontakozhatnak és alkothatnak."

"Mint minden szakmának, nekünk is rendkívül fontos, hogy a fiatal tehetségeket ne csak neveljük, de bíztassuk, motiváljuk is őket, megértessük velük, hogy mennyire felemelő érzés kiemelkedő munkákat készíteni. Ezért is örülünk a lehetőségnek és vállaltuk el nagy örömmel, hogy 2012-ben ismét a Grey/G2 szervezze a Young Lions magyarországi zsűrizését, amely az egyik legrangosabb megmérettetés a fiatal, tehetséges kreatívok számára. Mindemellett megújítottuk a Young Lions honlapját, s bár az előző honlap dizájn is a Grey/G2 nevéhez fűződik, most még modernebb, könnyebben használható lett a felület" – mondta Hevesi László, az ügynökség kreatív igazgatója.

A Cannes Lions kreatív fesztivált idén 59. alkalommal rendezik meg június 17. és 23. között a dél-franciaországi fürdővárosban.

Bővebb információ a www.younglions.maksz.com oldalon található.
(BrandTrend)