Kategória: Aktuális.

A Direkt Marketing Szövetség még 2011-ben hirdette meg a prezentációs lehetőséget, melyre egyik tagja, az AdFit jelentkezett. Az előadni kívánt anyagoknak szigorú előírásoknak kellett megfelelnie, a végleges előadókról pedig a DMA2012 konferencia szervezőbizottsága döntött.
Sztaricskai Tamás előadás vázlatát izgalmasnak és innovatívnak találta a zsűri, ezért október 15-én neves szakmai közönség előtt mutathatja be a "Bridging on- and off-line communications with Transpromo advertising in the CEE" című előadását.

Sztaricskai Tamás több mint 13 éves tapasztalatot szerzett a kiskereskedelmi szektorban az értékesítés és a marketing területén. Felsővezetőként olyan nemzetközi cégeknél dolgozott, mint a McDonald’s, a Vodafone és a Raiffeisen International. Stratégiai és kommunikációs tanácsadói munkái olyan cégekhez fűződnek, mint a GE Money Bank, az Eurobank Csoport és a magyarországi Raiffeisen Bank.

A DMA konferencián minden évben kihirdetik a legjobb direktmarketing-kampányokat díjazó nemzetközi ECHO-pályázat eredményeit, amelyre idén még április 25-ig (késői pályázóknak felár ellenében május 2-ig) lehet pályázatokat benyújtani (http://dma-echo.org/welcome.jsp).

Magyarországról utoljára 2008-ban a Café Connection munkája került shortlistre, ugyanebben az évben pedig az ECHO zsűrijébe beválasztották Nádassy-Bátor Mariannt, a Café Connection kreatívigazgatóját. A DMA konferencián korábban Vámos-Hegyi Attila, a DMSZ jelenlegi elnöke adott elő a magyar direkt marketing piac helyzetéről.

A Las Vegas-i konferencián a DMA mottója: Data is the new currency. Integration is the best strategy. Relationships are the key. Real-Time is the goal. Engagement is the reward.
(BrandTrend)