Kategória: Aktuális.

A független szakértői bizottság hét konkrét szempont alapján történő értékelése szerint 2011-ben ezek a márkák bizonyultak a legjobbnak . 

1. Tradíció
2. Tulajdon
3. Menedzsment
4. Foglalkoztatás
5. Reputáció
6. Identitás
7. Ismertség

MagyarBrands_2011_diazottak

Az eseményen résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.

MagyarBrands_2011_dij

"A MagyarBrands Bizottság többszörösen is büszke lehet a program fejlődésére. Először is a korábbi éveket jóval meghaladó számú márkának nyújthatjuk át a kitüntető címet, mégpedig egy önálló MagyarBrands díjátadó eseményen. Minderre stílusosan a Nemzeti Színházban kerül sor, ami külön emeli a program presztízsét, és remélhetőleg megalapozza annak jövőbeli sikeres fejlődését." – mondta Wiszkidenszky András, a MagyarBrands program elnöke.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely 2011-ben másodszor tette közzé a vezető hazai márkák listáját.

A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek – a megbízhatóság és a minőség – olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében. 

A MagyarBrands címet elnyert márkák a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisából és a címre pályázó magyar márkákból kerülnek ki. A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres. A MagyarBrands – mutató hét különböző szempontot mérő indikátor súlyozott átlaga.
(BrandTrend)