Kategória: Aktuális.

A Magyar Telekom lead ügynöksége a DDB Reklámügynökség lett. A megbízást a 2012  első negyedévében lezajlott, több körös zártkörű tenderen nyerte  el a DDB.
A tenderen a T márkák  (T-Mobile,  T-Home) tulajdonosának, a Deutsche Telekom Groupnak mindkét nemzetközi – hazai képviselettel is rendelkező – lead ügynöksége, a Saatchi & Saatchi és a DDB, kapott meghívást és vett részt.
 
Az új lead ügynökség feladata lesz a Telekom  hazai reklámkampányainak tervezésén túl  a márkakommunikációval kapcsolatos koordinációs szerep betöltése is, hogy a Magyar Telekom márkastratégiai célojai minél hatékonyabban  teljesüljenek.

A Magyar Telekom korábban a Saatchi Magyarországgal dolgozott kiemelt ügynökségként.

"A Saatchi & Saatchi -val hét évig dolgoztunk együtt, s ez alatt az idő alatt sok remek kampányt köszönhettünk nekik.  Az új lead ügynökségi megállapodás nyertesétől azt várjuk, hogy a következő szintre lépjünk közösen, s a DDB  integrált módon támogassa a Telekom márkák kommunikációját, mind a hagyományos, mind a digitális megjelenések terén"  – nyilatkozta Kovács Ildikó , a Magyar Telekom marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
(BrandTrend)