Kategória: Aktuális.

A szülinapi aloldalon tíz napon keresztül, összeválogatott cikkek, filmelőzetesek és slágerek révén közösen emlékezhetünk arra, mi történt az elmúlt tíz évben április 14-én.

"„A kezdetekben az iWiW sokak számára egyet jelentett az internettel. Sokan azért iratkoztak be a helyi könyvtárba, hogy hetente egyszer felmehessenek az iWiW-re." – mondta Kovács Gergely, az iWiW vezetője. Hozzátette, hogy minden magyar embernek vannak iWiW-es történetei nagy találkozásokról, vagy sikerélményei az iWiW apróról.

2002. április 14-én Várady Zsolt egy domain és dizájn nélküli közösségi oldalt indított el, amelyet egyre többen fedeztek fel és kedveltek meg. Az év végére 16 ezren, két évvel később 100 ezren iWiW-eztek. A negyedik évfordulót egymilliós iWiW tábor ünnepelte.  A rákövetkező évben megduplázódott a regisztráltak száma. 2010-től pedig 4.700.000-en vannak fent a honlapon, ami szinte teljesen lefedi a magyar internetező közönséget.

Miért nem az iWiW lett a Facebook?

Várady Zsolt véleménye szerint erre az a magyarázat, hogy "Zuckerbergék biztosan bátrabbak, rugalmasabbak, ügyesebbek és talán szerencsésebbek is voltak. Nekünk hátrányt jelentett, hogy a magyar nyelv kevésbé elterjedt az angolnál. Amerikában könnyebb lehetett pénzügyi befektetőt találniuk, a hazai lehetőségek ennél jóval szűkebbek."

iwiw_10szulinap_aloldal 

A 2004 óta a Magyar Telekomhoz tartozó iWiW ma is az egyik legkedveltebb oldal. Jelenleg az ötödik leglátogatottabb hazai weboldal (gemius OPA, 2012. március, átlag napi látogatottság szerinti domain toplista). Havonta 2,6 millió ember lép fel rá. A felhasználók eddig 150.000 klubot hoztak létre, több mint 85 millió képet osztottak meg. Ezzel a képgyűjteménnyel az iWiW lett Magyarország legnagyobb képmegosztó oldala is.
A felhasználási szokások viszont jelentősen megváltoztak az utóbbi időszakban. A fiatalabbak (18-39) főleg mobilon használják a közösségi oldal szolgáltatásait, míg a webes felületet inkább a 30 éven felüliek keresik fel.

Az iWiW csapat tovább erősíti a hazai vonalat, és olyan fejlesztési irányokban gondolkodik, amely a helyi emberek igényét elégíti ki. Többek közt olyan funkciókkal, mint az asztalfoglalás a klubrendszeren belül, a jegyvásárlási lehetőség az események alatt, vagy az iWiW Hírek.
(BrandTrend)