Kategória: Aktuális.

Az idén tavasszal megrendezésre kerülő esemény több mint 6000 négyzetméteren mutatkozik be 12 iparág képviselőinek részvételével.

A kínai márkás és minőségi termékek gyártói magyar és közép-kelet-európai üzleti partnerek keresése és forgalmazókkal való kapcsolatépítés céljából jelennek meg Magyarországon.

A kínai cégek számára mind hazánk, mind a CBTC egy kiemelkedő kereskedelmi és befektetési hídfőállás szerepét tölti be az Európai Unió irányába.

Asia_CBTC_3
 
A folyamatosan bővülő magyar – kínai kapcsolatok egyik állandó szereplője a CBTC projekt, amely tavaly nyáron nyitotta meg kapuit. A 2012. május 23-25-ére szervezett rendezvényt és kiállítást a vártnál is nagyobb kínai érdeklődés övezi. Az előzetes regisztráció alapján a kiállítás volumene az eddigiek többszörösére növekszik; több mint 6000 négyzetméter területen, tizenkét ipari szektor 150 kiállítója jelezte előzetesen részvételét. Az ide érkező márkás kínai termékek minőségileg is megfelelnek az európai uniós szabványoknak, rendelkeznek a szükséges termékinformációkkal, ellenőrzött körülmények között kerülnek piacra. A gyártókkal való kapcsolattartásban a CBTC szakemberei segítséget nyújtanak, a rendezvény teljes ideje alatt tolmács áll rendelkezésre.

Asia_CBTC 

A CBTC várja azokat a magyar és kelet-közép-európai üzletembereket, akik érdeklődnek új piaci lehetőségek, termékek és költséghatékony megoldások iránt. A kiállítók az alábbi kiemelt ipari szegmenseket képviselik: elektronika, textil, lakberendezés, építőipar, autóipar, sportszer, szolgáltatások és megújuló energia.

Asia_CBTC_2 

A 3. Kínai Márkák Kiállítása mára már tradicionális eseménnyé vált, volumenével együtt az ismertsége egyre növekszik -már Kínában is. A kitartó munka, a Kínában működő CBTC irodák Magyarországot népszerűsítő promóciói és az elmúlt évek sikerei fordulóponthoz vezettek. Jelentős kínai állami szervek álltak támogatóként a kiállítás mögé, a májusi rendezvény a kínai kereskedelmi minisztérium (MOFCOM) egyik hivatalos szervezetével közösen kerül megrendezésre. Az esemény presztízsét és Magyarország imázsát is erősíti, hogy a kiállítással egyidőben Kína egyik vezető tartományának, Zhejiang-nak (Csöcsiang) állandó kiállítási területe egy új megállapodás szerint megháromszorozódik. Zhejiang tartománya vezető szerepet tölt be a kínai gazdaságdiplomáciában és az elért sikereken felbuzdulva további 5 kínai tartományból érkeznek majd cégek további kereskedelmi és befektetési lehetőségeket keresve.

A CBTC projekt koncepció alkalmazkodik az európai és a kínai üzleti világ közös igényeihez. Az év 365 napján állandó jelenlétet biztosít a kínai cégek számára, akik így jobban megismerik a magyar és az európai piacokat, fogyasztói igényeket. Ezzel számtalan magyar cég kap lehetőséget arra, hogy kínai cégekkel együttműködve szélesebb üzleti lehetőségekhez jusson. Ebben a CBTC munkatársai is közreműködnek, felkutatják és összekötik a potenciális üzleti partnereket.

A kínai cégek állandó jelenléte segít legyőzni a két ország között lévő nagy távolságból és kulturális különbségekből adódó kommunikációs nehézségeket is, valamint lehetőséget ad az európai partnereknek, hogy rendelés előtt élőben is megvizsgálhassák a rendelni kívánt termékeket, illetve egyeztessenek a részletekről.
(BrandTrend)