Kategória: Aktuális.

Direkt Marketing Szövetségben kilenc tag is szükségesnek látta egy olyan szakmai műhely kialakítását, amelyik piaci adatokat szolgáltat, létrehozza a mobilmarketingre specializált etikai kódexet és kiemelt szerepet szán az önszabályozásnak. A tagozat legerősebben az edukáció területén szeretne működni, ezért a tagok külön stábot hoztak létre, akik állandó jelleggel ingyenes vállalati mobilmarketing tréningeket szerveznek.

A tagozat további célkitűzései között szerepel együttműködés kialakítása külföldi szervezetekkel, kutatások elvégzése és információs tudástár létrehozása.

A tagozat elnökévé Huber Kornélt (Origo) választották, további tagok: Vámos-Hegyi Attila (DMSZ elnök), hd Open, AdMobile, Magyar Telekom, Multicom, Hinora Marketing Group, Dimoco Magyarország, Wangaru Média.
(BrandTrend)