Kategória: Aktuális.

Ebben az évben először dolgozik dedikált PR ügynökséggel a NESCAFÉ: a Merlin PR-tanácsadással, hírnévkockázat-elemzéssel, stratégiák meghatározásával, PR-kampányok kidolgozásával és lebonyolításával, valamint aktív sajtókommunikációval segíti január óta a Nestlé Hungária zászlóshajójaként működő kávémárkát. Mindemellett az ügynökség feladatai közé tartozik a social media felületek irányvonalainak stratégiai meghatározása, illetve a social media tanácsadás is.

A Nestlé Hungária éves szerződést kötött a Merlinnel, így az ügynökség mostantól folyamatosan támogatja a NESCAFÉ kommunikációs tevékenységét. A PR ügynökség emellett BTL megbízással is debütál a napokban, amely a cég egyik prémium kávémárkájához, a NESCAFÉ Green blendhez kapcsolódó image kommunikációt segíti.
(BrandTrend)