Kategória: Aktuális.

A Possible Worldwide globális hálózata így közel 100 szakemberrel és új irodákkal bővül Budapesten, Bukarestben és Bécsben. A CarnationGroup vezérigazgatója és vezető kreatívigazgatója Tóth Krisztián tisztségét megtartva vezeti tovább a társaságot, megőrízve a CarnationGroup nevet.

A CarnationGroup egymással szinergiában működő kreatív, média és fejlesztő divíziói interaktív
megoldásokat szállítanak olyan nemzetközi márkák számára, mint az Air France / KLM, a Coca-Cola, az Intel, a Procter&Gamble, a Telenor és a Tesco, valamint olyan helyi partnerekkel
dolgozik, mint a Chello Media, a Delaco és a MOL. 1997-es megalapítása óta a digitális kreatív
ügynökség több, mint 100 hazai és nemzetközi díjat szerzett. Nemrég elhozta a WEBIT CEE
Creative Agency of the Year és a Deloitte CE Technology Fast 50 kitüntetéseket, bezsebelt egy
FWA-t, illetve nevezték a Guardian Awards for Digital Innovation díjra.

"A CarnationGroup fergeteges pedigréje nem csupán lélegzetelállító kivitelezésű munkákról,
hanem masszív üzleti eredményekről is tanúskodik. A munkájuk remekül rezonál a fejlődő
Kelet-, és Közép-európai piacokkal. A partnerség révén Közép-Európában egyedi jelenlétre
teszünk szert, s mindezt a régió legjobb, magasan képzett és elismert digitális szakembereivel.
Ez egy remek lehetőség a Possible Worldwide és ügyfelei számára." – mondta el Shane Atchison, a Possible Worldwide vezérigazgatója.

A CarnationGrouppal a PossibleWorldwide globális jelenléte így 26 irodára, létszáma pedig
közel 1300 főre nő Észak-, és Dél-Amerikától, Európán és Afrikán át Ázsiáig 13 országban.
(BrandTrend)