Kategória: Aktuális.

Az androidos és iphone-os verzióban is elérhető alkalmazást az EST MEDIA és a Vodafone Magyarország közösen, hosszú távú stratégiai együttműködésben vezeti be a piacra: a mobilEST mindenkinek ingyenes, de a Vodafone előfizetők többletszolgáltatásokat és exkluzív tartalmakat kapnak.

A felhasználók akár a teljes, országos Est programadatbázist is böngészhetik, vagy tetszés szerinti ajánlót állíthatnak össze az érdeklődési körüknek megfelelő programokból azokban a városokban, amelyekben élnek és megfordulnak.

A mobilEST jelzi az egyre bővülő Vodafone Keddel kedvezményesen elérhető rendezvényeket, üzleteket és helyszíneket, és szorosan integrálják az alkalmazásba a Vodafone több millió számot tartalmazó Zenetár szolgáltatását is.

Az EST MEDIA a mobilEST-tel a nyomtatott programkalauzok és azok online változata mellett egy újabb, mindenkor "kéznél levő" csatornán juttathatja majd el tartalmait a közönséghez, illetve újabb felületeket tud kínálni az aktív és az átlagosnál többet költő fogyasztókat megszólítani kívánó hirdetők számára.

„A szélessávú szolgáltatások terjedéséhez azonban nem elegendő az infrastruktúra kiépítése. Legalább olyan fontos, hogy megfelelő magyar nyelvű tartalom álljon a potenciális felhasználók rendelkezésére, továbbá legyen igény, érdeklődés a szolgáltatások iránt." – mondta a Szabó Béla, a Vodafone márkaigazgatója.

„A mobilEST számunkra sokkal több, mint egy új termék: belépés egy stratégiailag óriási jelentőségű területre, a jövőt meghatározó mobil média piacára. Ez egy rendkívül izgalmas pillanat, nem csak az üzleti lehetőségek miatt, hanem mert a mobil applikációk szédületes fejlődése hihetetlen lehetőségeket teremt számunkra az innovációra, a média megújulására, a koncepciók kiszélesítésére. A munka nem áll meg, hiszen már dolgozunk az EXIT mobil platformján, és a mobilEST következő verzióján." – mondta el Pankotai Csaba, az EST MEDIA vezérigazgatója.
(BrandTrend)