Kategória: Aktuális.

Az Electrolux Design Lab 10 évvel ezelőtt a formatervező hallgatóknak meghirdetett nemzetközi versenyként indult, de mára olyan platformmá nőtte ki magát, amely lehetőséget nyújt a tervezéssel kapcsolatos eszmecserére és az ötletek megosztására is. Az elmúlt 10 évben a Design Lab önálló márkává nőtte ki magát, ezért az Electrolux pályázatot írt ki a Design Lab új logójának megtervezésére.

Az Electrolux kreatív csapatának szakembereiből álló zsűri olyan terveket várt a pályázóktól, melyek kifejezik a Design Lab márka fiatalosságát, kreativitását és megközelíthetőségét. A nyertes pályamunkát a stockholmi Berghs School of Communication grafikus hallgatója, Henrik Sundqvist készítette, így a jövőben az általa tervezett logó fogja az Electrolux Design Lab márkát jelképezni.

EDL_Uj_logo_HenrikSundqvist

"A logóm a játékosság és az együttműködés jegyében született, s a betűk összetartozása is ezt az üzenetet kívánja erősíteni. Új és modern logót akartam tervezni, ami azonban megtart valamit a korábbi elemekből. Ezért őriztem meg a régi logó színvilágát. Bízom abban, hogy a munkám a Design Lab régi követőinek is elnyeri a tetszését, ugyanakkor felfrissíti és modernizálja a márkát" – mondta Henrik Sundqvist, nyertes pályamunkájáról.

A fiatal tervező most főként Michael Freimuth tipográfiájából meríti ötleteit, bár azt vallja, hogy az inspiráció mindenütt jelen van. A pályázat fődíjaként, a grafikus hallgató egy hétvégét tölthet el Stockholmban, teljes ellátással, melynek során ellátogathat az Electrolux globális tervezési központjába.
(BrandTrend)